Tuesday, December 4, 2007

Et par færdige juleting

Så blev min julemand endelig færdig. Sikke et arbejde. Jeg havde jo lovet at tage ham med til banko så de kunne se ham, når han var færdig. Det havde jeg så i tirsdags i sidste uge. Jeg kunne have solgt 10 af dem. Folk var helt vilde med ham.

Fik også lige nørklet et par små juleting sammen til de to der hjælper til ved banko. De er nu så søde og de plejer at få en flaske rødvin og en lille ting, og denne gang blev det til disse små julefigurer :-)

Sidst men ikke mindsthar jeg fået lavet en lille pakkekalender klokkestreng i plastic canvas, som nu hænger på arbejdet. Billederne er desværre ikke blevet så gode og jeg vil forsøge at tage et par nye senere.

2 comments:

Anette said...

Hej.
Tillykke med det flotte arbejde du har lavet i form af en julemand. Jeg forstår godt at han var populær.
Godt gået.

Hannestrik said...

Det er en meget fin julemand du har lavet. Hilsen Hanne H